SPECIALIZACE OBCHOD A MARKETING
Profil absolventa
Specializace Obchod a marketing v bakalářském studijním programu Ekonomika a management provede studenta světem obchodních činností a operací, komunikace a reklamy, produktového designu, cenotvorby i vývoje distribučních řetězců, a to jak v prezenční, tak i kombinované formě. Dozví se více o tom, jak funguje mysl spotřebitele, jak dělá každodenní rozhodování od nákupu ovoce přes výběr banky po osobní automobil. Překvapivě to ve většině případů není příliš racionální volba a i tato úskalí v rozhodování spotřebitelů studentům odkryjeme. Student se tak naučí pracovat s daty a informacemi, na základě kterých bude schopný dělat marketingová rozhodnutí o ceně produktu, jeho umístění v obchodní síti a propagaci. To vše jak v hmotném tak digitálním světě. O absolventy svedou boj firmy z mnoha oblastí, jelikož jsou dnes marketingová oddělení součástí struktury v téměř každé úspěšné organizaci.
Uplatnění
V obchodních organizacích na pozicích obchodníků nebo nákupčích. V marketingových odděleních se zaměřením na B2C a B2B trhy. V e-commerce jako obchodní a marketingoví specialisté. Jako specialisté marketingové komunikace a reklamy. Na tiskových odděleních jako specialisté na vztahy s veřejností (PR). Nebo jako členové týmů marketingových agentur.
Za studium u nás se neplatí. Studenti ze Slovenska mají stejnou výhodu jako čeští studenti a studium na naší vysoké škole mají zdarma. Slovensky se domluvíte jak ve škole, tak v obchodě i v hospodě. Testy, zkoušky, závěrečnou práci i státnice mohou studenti vykonávat ve slovenštině.
Charakteristika
Studijní program: Ekonomika a management
Specializace: Obchod a marketing
Typ studia: bakalářské, navazující magisterské
Forma studia: prezenční, kombinované
Garant programu:
doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.
Vybrané předměty
Obchodní operace
Marketing služeb
E-marketing
Marketingovou komunikaci
Sociální média