SPECIALIZACE OBCHOD A MARKETING

Profil absolventa

Specializace Obchod a marketing v bakalářském studijním programu Ekonomika a management provede studenta světem obchodních činností a operací, komunikace a reklamy, produktového designu, cenotvorby i vývoje distribučních řetězců, a to jak v prezenční, tak i kombinované formě. Dozví se více o tom, jak funguje mysl spotřebitele, jak dělá každodenní rozhodování od nákupu ovoce přes výběr banky po osobní automobil. Překvapivě to ve většině případů není příliš racionální volba a i tato úskalí v rozhodování spotřebitelů studentům odkryjeme. Student se tak naučí pracovat s daty a informacemi, na základě kterých bude schopný dělat marketingová rozhodnutí o ceně produktu, jeho umístění v obchodní síti a propagaci. To vše jak v hmotném tak digitálním světě. O absolventy svedou boj firmy z mnoha oblastí, jelikož jsou dnes marketingová oddělení součástí struktury v téměř každé úspěšné organizaci.

Uplatnění

V obchodních organizacích na pozicích obchodníků nebo nákupčích. V marketingových odděleních se zaměřením na B2C a B2B trhy. V e-commerce jako obchodní a marketingoví specialisté. Jako specialisté marketingové komunikace a reklamy. Na tiskových odděleních jako specialisté na vztahy s veřejností (PR). Nebo jako členové týmů marketingových agentur.

Charakteristika

Vybrané předměty

  • Obchodní operace

  • Marketing služeb

  • E-marketing

  • Marketingovou komunikaci

  • Sociální média

Kompletní nabídka předmětů

Vyplň elektronickou přihlášku

Prezenční studium
Kombinované studium

Vyplň elektronickou přihlášku

Prezenční studium
Kombinované studium