SPECIALIZACE OBCHOD A MARKETING

Profil absolventa

Navazující studium Obchodu a marketingu se zaměřuje především na rozšíření znalostí v řízení obchodních a marketingových činností. Od chování zákazníka se studenti dostanou k zajímavým oblastem využití marketingových a propagačních taktik. Dozví se například, jak vzniká značka finanční instituce nebo maloobchodního řetězce. Dále třeba jakou hrají roli emoce v reklamě a jak se buduje firemní image. Absolventi mají otevřené dveře na manažerské pozice, jelikož jsou schopni připravovat účinné marketingové strategie, hledat nové trhy na globálním trhu, vyvíjet nová řešení pro zákazníky a zavádět nejnovější inovace v marketingové komunikaci firem.

Uplatnění

V organizacích mezinárodního obchodu na pozicích obchodníků nebo nákupčích. V marketingových odděleních se zaměřením na strategické řízení značky. Nebo jako členové týmů specializovaných komunikačních agentur. Jako tiskoví mluvčí a specialisté na vztahy s médii a veřejností. Na volné noze jako marketingoví konzultanti.

Charakteristika

Vybrané předměty

  • Obchodní organizace

  • Mezinárodní a strategický marketing

  • B2B Marketing

  • CRM systémy a další neméně zajímavé předměty

Kompletní nabídka předmětů

Vyplň elektronickou přihlášku

Prezenční studium
Kombinované studium

Vyplň elektronickou přihlášku

Prezenční studium
Kombinované studium