SPECIALIZACE OBCHOD A MARKETING
Profil absolventa
Navazující studium Obchodu a marketingu se zaměřuje především na rozšíření znalostí v řízení obchodních a marketingových činností. Od chování zákazníka se studenti dostanou k zajímavým oblastem využití marketingových a propagačních taktik. Dozví se například, jak vzniká značka finanční instituce nebo maloobchodního řetězce. Dále třeba jakou hrají roli emoce v reklamě a jak se buduje firemní image. Absolventi mají otevřené dveře na manažerské pozice, jelikož jsou schopni připravovat účinné marketingové strategie, hledat nové trhy na globálním trhu, vyvíjet nová řešení pro zákazníky a zavádět nejnovější inovace v marketingové komunikaci firem.
Uplatnění
V organizacích mezinárodního obchodu na pozicích obchodníků nebo nákupčích. V marketingových odděleních se zaměřením na strategické řízení značky. Nebo jako členové týmů specializovaných komunikačních agentur. Jako tiskoví mluvčí a specialisté na vztahy s médii a veřejností. Na volné noze jako marketingoví konzultanti.
Za studium u nás se neplatí. Studenti ze Slovenska mají stejnou výhodu jako čeští studenti a studium na naší vysoké škole mají zdarma. Slovensky se domluvíte jak ve škole, tak v obchodě i v hospodě. Testy, zkoušky, závěrečnou práci i státnice mohou studenti vykonávat ve slovenštině. Přečti si více…
Charakteristika
Studijní program: Ekonomika a management
Specializace: Obchod a marketing
Typ studia: bakalářské, navazující magisterské
Forma studia: prezenční, kombinované
Garant programu:
doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.
Vybrané předměty
Obchodní organizace
Mezinárodní a strategický marketing
B2B Marketing
CRM systémy a další neméně zajímavé předměty