Studuj specializaci Obchod a marketing

Navazující studium Obchodu a marketingu se zaměřuje především na rozšíření znalostí v řízení obchodních a marketingových činností. Od chování zákazníka se studenti dostanou k zajímavým oblastem využití marketingových a propagačních taktik. Dozví se například, jak vzniká značka finanční instituce nebo maloobchodního řetězce. Dále třeba jakou hrají roli emoce v reklamě a jak se buduje firemní image. Absolventi mají otevřené dveře na manažerské pozice, jelikož jsou schopni připravovat účinné marketingové strategie, hledat nové trhy na globálním trhu, vyvíjet nová řešení pro zákazníky a zavádět nejnovější inovace v marketingové komunikaci firem.

Jaké uplatnění má absolvent specializace Obchod a marketing

  • V organizacích mezinárodního obchodu na pozicích obchodníků nebo nákupčích.
  • V marketingových odděleních se zaměřením na strategické řízení značky.
  • Nebo jako členové týmů specializovaných komunikačních agentur.
  • Jako tiskoví mluvčí a specialisté na vztahy s médii a veřejností.
  • Na volné noze jako marketingoví konzultanti.

Charakteristika

  • Studijní program: Ekonomika a management

  • Specializace: Obchod a marketing

  • Typ studia: navazující magisterské

  • Forma studia: prezenční, kombinovaná

Staň se odborníkem, který dokáže měnit data v úspěch na trhu

Staň se odborníkem, který dokáže měnit data v úspěch na trhu

Za studium u nás se neplatí. Studenti ze Slovenska mají stejnou výhodu jako čeští studenti a studium na naší vysoké škole mají zdarma. Slovensky se domluvíte jak ve škole, tak v obchodě i v hospodě. Testy, zkoušky, závěrečnou práci i státnice mohou studenti vykonávat ve slovenštině.

Vybrané předměty

Předmět Mezinárodní marketing poskytuje studentům přehled o klíčových aspektech mezinárodního podnikání a marketingu. Zaměřuje se na analýzu mezinárodního prostředí a jeho vliv na marketingové strategie. Studenti se naučí aplikovat znalosti o ekonomickém, právním, kulturním a sociálním prostředí mezinárodních trhů. Předmět pokrývá témata jako segmentace trhů, strategické plánování, výrobková a cenová politika, distribuce a komunikační procesy, což studentům umožní pochopit marketingové strategie v globálním měřítku. 

Předmět Strategický marketing rozšiřuje znalosti z marketingu a managementu, zaměřuje se na propojení teoretických a praktických dovedností. Cílem je poskytnout metodologické základy a interdisciplinární vazby, které studentům umožní hodnotit složité jevy a procesy v marketingu. Studenti se seznámí s tvorbou obchodních modelů, situačními analýzami, strategickým plánováním, a marketingovým mixem. Důraz je kladen na praktické využití získaných znalostí v marketingových projektech a podnikání, s přímou návazností na další předměty a diplomové práce. 

 

B2B Marketing
Předmět B2B Marketing se zaměřuje na specifika průmyslových a obchodních trhů v oblasti business-to-business marketingu. Studenti se seznámí s procesy nákupního rozhodování na B2B trhu, tvorbou produktových strategií a metodami marketingového výzkumu. Naučí se budovat dlouhodobé dodavatelsko-odběratelské vztahy, aplikovat obchodní vyjednávání a porozumět marketingové komunikaci a budování značky v B2B sektoru. Cílem je poskytnout praktické dovednosti pro efektivní fungování v B2B marketingu. 

 

Předmět CRM systémy se zaměřuje na význam a koncept CRM, jeho moduly a aplikace v různých odvětvích. Studenti se naučí strategie zavádění CRM, používané komunikační kanály a segmentaci zákazníků. Předmět zahrnuje metriky hodnocení implementace, řízení kontaktů, a bezpečnostní aspekty. Důraz je kladen na hodnotu pro klienty, knowledge management a jeho propojení s marketingem. Součástí je také business intelligence a její využití v CRM, pokročilé analytické metody, a aplikace customer, product a swarm intelligence pro marketingové kampaně a predikce. 

 

Podívejte se na kompletní nabídku předmětů pro prezenčníkombinované studium.

Vyplň elektronickou přihlášku

Vyplň elektronickou přihlášku